tirsdag 27. mars 2012

Sommer i Mars!


I dag har det vært en utrolig fin dag. Vi har hatt hele 21 grader på det varmeste og det i Mars. Det er jo helt utrolig. Etter jobb koste vi oss ute på soldekket og grillet på terassen. Så utrolig deilig. Det er dessverre meldt kaldere fremover, men kan jo likevel bli fint i påsken.

Da har jeg kommet et godt stykke på vei med bestemor lappeteppe mitt, 84 ruter av 198. Det er så moro at jeg neste ikke klarer å legge det fra meg. Gleder meg til å sitte ute med teppe rundt meg på en kald vår/sommer/høst kveld. Teppe hekles i Merino ekstra fine. Blir varmt og godt.

Ellers i kvled har jeg bakt kjeks med valnøtt, sjokolade og havregryn. De ble veldig gode. Alltid kjekt å ha når man får barnebesøk. Vi får nemlig overnattigsgjester fra lørdag til søndag. Håper vi får bra vær slik at vi kan vise Drøbak fra sin beste side.
God kveld og ha en fin uke;0)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren