tirsdag 19. juni 2012

Utearbeid


Da var det onsdag og halveis i uken. Denne helgen får jeg besøke av mamma, tante og min kusine så jeg gleder meg. Skal bli veldig koselig. Været var jo meldt så bra så lenge, men nå har det snudd og skal bare bli regn...dumt, men vi skal kose oss uansett. Har planer om å besøke en Chillnorway outlet http://www.denblaaballong.no/index.html. Skikkelig jentetur med William på slep da for pappa skal til palma. Men han trives med oss jentene han.

I helgen som var sov William og jeg hos Tina og guttene hennes. Vi hadde en kjempekoselig lørdag kveld med hvitvin ute på terassen hennes til kl 0000. Det er så deilig å kunne sitte ute til sent på kveld. På søndag var vi ute og gikk i Drøbak hele dagen og spiste herlig lunjs på Teskje. Vi satt ute og fikk virkelig feriestemning.

Nå har vi da endelig hatt beøk av entreprenøren og anleggsgartneren og her skal det endelig skje ting ute. Blir veldig spennende å se det ferdige resultatet. De har lovet at det skal bli ferdig i løpet av 2 uker så da får vi se. Bilder kommer. Har vært og shoppa litt. Et plantebord har fått plass i hagen og 4 store pottekasser har fått plass langs støyskjermen. Her har jeg planer om å plante klatreroser eller klematis. Ikke helt bestemt meg for det enda. Både plantebordet og pottene er kjøpt på Bauhaus. Døren har blitt pyntet med et søtt hjerte fra lysthuset i Drøbak.








Litt annen type shopping ble ogå gjort i helgen. Disse skoene var så lekre at jeg bar måtte ta bilde av de mens de enda er nye og pene. De er fra Tommy Hilfiger. De er faktisk veldig behaglige å gå med. Brillene er også kjøpt i helgen.
Ha en fin uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren