søndag 28. oktober 2012

Cookies and dreams


Da var det søndag kveld og denne helgen har vært så fin. På fredag hadde jeg den store bakedagen. To sorter cookies og en brownie after eight kake. Været har vært helt fantastisk hele helgen så det var helt perfekt å ta med gjestene våre på en liten sightseeing i Drøbak. Vin til de voksne og is til de små ;o)
 
I dag har hagen blitt ryddet og gjort klar for vinteren. Ikke det at jeg er så klar for det, men på lørdag kom Canada Goose jakken min i posten og jeg ble så glad. Gleder meg til å bruke den. Fargen var helt fantastisk fin Arctic Frost. Me love it.
Da er det bare å kose seg under pleddet forran peisen og se en film.
Nyt resten av helgen!
Bianca
 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren