tirsdag 13. august 2013


 
Hei og hopp. Har fotografert litt i hagen igjen og må jo bare vise dere de vakre blomstene mine. Har nå fått to nye georginer og de er jo bare kjempevakre. Ikke nesten to meter høy som den første som kom i blomst men det passer meg fint.Tror nok den øverste er mystery day og den under er bora bora. Jeg bestillt 14 stk georginer fra Bakker-Norge og de var ikke merket med navn så da er det spennende å se hvilke typer som blomstrer. Må merke de til høsten så jeg vet det til våren igjen. De er ihvertfall veldig store og fine. Har også bestillt roser fra bakker og er veldig fornøyd med de. Kan absolutt anbefale å bestille planter der. De har nå lagt ut tulipaner og andre løker for bestilling. De har mange spennende og morsome typer. Jeg har bestillt flere løker. Plantet en del tulipaner fra Bakker i fjor og de ble høye og veldig fine.
 
 Rosene har blitt høye og har mange knopper. Det er jo så gøy at man får lønn for strevet. I fjor ble jo alt spist av rådyr, men i år har alt fått vokse og blomstre. Lykke! Syrinhortensiaen er i ferd med å endre farge til rosa og den har blitt kjempestor. Overrasket at den skulle vokse seg så stor så fort. Den er nok 3 om ikke 4 ganger så stor som da jeg plantet den i fjor. Den har blitt helt enorm og så er jo blomstene så vakre.
 
Ha en fin uke og så håper vi at vi får flere dager med sol og varme.
 
Bianca
 





 
 
 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren