torsdag 17. januar 2013


 
Torsdag kveld og for min del helg. Deilig. Sitter og nyter et glass vin og det vakkre hjemmet mitt. Har flyttet litt rundt på div lyspynt. Det lille hvite over er tilbake på stuebordet, det store hvite har jeg fyttet til spisestuen, Georg Jensen staken har fått plass i vinduet og som dere ser har adventstaken blitt pakket bort for denne gang. De 3 flotte stakene fra Cleo har fått plass på sjenken og de røde lysene er byttet med lys lilla. Aah jeg bare gleder meg til våren jeg nå.
Ha en fin helg alle sammen.
 
Bianca


 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren