tirsdag 19. februar 2013

Historiske fliser

 
Da er det tirsdag og i dag har det vært strålende sol her i Drøbak. Ser det er meldt ganske mye sol fremover. Deilig. Nå må våren bare komme. Får prøve å ta en skitur til helgen. I dag hentet jeg flisprøver på posten. Liker flisene kjempegodt men var usikker på om de ville passe på kjøkkenet vårt. Jeg syns det kan passe veldig bra. Hva syns dere? Passer de ikke fint med den sorte granit benken og de hvite Herregård skapene? Jeg syns de er lekre og de kommer fra produsenten Historiske fliser. Gå inn på www.gametrehus.com og se utvalget. De har så mye fint. Den jeg har valgt heter liten norsk stjerne. Vel vi får se om det blir historiske fliser her på kjøkkenet.
 
Ellers håper jeg de av dere som har vinterferie koser dere og nyter dagene.
Bianca





 
 
 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren