mandag 18. mars 2013



 
Da var det mandag og solen skinner. Snart påske og det ser jeg virkelig frem til nå. Får håpe værgudene er med oss og at det blir en sol og fint vær. Må innrømme at jeg ble veldig deprimert da det begynnte å snø på fredag og enda verre var det å våkne på lørdag til vinter. Og jeg som endelig trodde våren var kommet for å bli. Måtte derfor kjøpe noen roser og påskeliljer på lørdag og late som det var vår;0)
Perleblomsten jeg kjøpte for et par uker siden står nå i full blomst og lager vårstemning. Jeg elsker disse vakre blomstene og så lukter de så godt. Har plantet en del av de ute i hagen så det blir spennende og se om de kommer.
Ble lettet da solen skinte i hele går og det var god tempratur. Bare en uke til påske nå og det skal bli så deilig. Skal ha fri hele påsken og så har vi et tapetseringsprosjekt i vente. Det skal bli spennende for to som aldri har tapetsert før. Tapeten er bare helt nydelig. Skal vise dere når det blir ferdig.
Ønsker alle en fin uke!
 
Bianca


 
 

 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren