mandag 2. september 2013

Blue Bell
 
 
Da var det september og man merker virkelig at det er høst i luften. Selv om det har vært mye fint vær er det nå dessverre kaldt, men det er meldt mye sol fremover så midt på dagen kan det bli bra. Hagen ser fortsatt flott og fin ut med masse roser og georginer. Litt trist at det er høst, men vi har jo hatt en utrolig flott sommer og så er det jo litt deilig å kose seg litt inne forran tv'n igjen. I går kveld var det så kaldt at jeg la et par kubber i peisen. Ganske koselig.
Er derer klar for høsten eller skulle dere ønske sommeren fortsatte litt til?
Jeg for min del skulle gjerne hatt litt legner sommer, men det er jo koselig med høsten også. Får håpe det blir en lang høst og en veldig kort vinter. Nå er det jo på tide å plante løk for neste sesong. Får nok mine i posten fra Bakker i løpet av de første dagene.
 
Ha en fin uke.
 
Bianca
 
Mystery Day
 




2 kommentarer:

  1. Flotte georginer og roser! Mystery Day var lekker.
    Hvilken erfaring har du med å ha Clerodendrum ugandense ute? Jeg har min inne i stuen, men nå begynner den å bli stor.
    Jeg er heller ikke klar for høst, håper det blir mye fint vær i september.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Takk for det. Georginene er jeg veldig fornøyd med. De har blitt store og flotte. Har tittet litt på din blogg også og jeg må si du har mange fine blomster. Jeg har dessverre ingen erfaring med Clerodendrum ugandense. Første året jeg har den. Den må i hvert fall oppbevares frostfritt så jeg tenkte å ta den inn snart og forhåpentligvis holder den seg, og så setter jeg den ut igjen til våren.
    Nyt høsten, får håpe den fortsetter å være varm og fin.

    Bianca

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren