onsdag 18. januar 2012

Min første blogg

Hei der ute.

Dette blir mitt første innlegg i bloggverden. Ønsker å samle mine interiørideer og dele tanker og bilder fra mitt nye hjem i Drøbak.
Vi flyttet hit i November og stortrives. Livet på landet er så langt herlig. Gleder meg virkelig til det bli vår og jeg kan sette til livs alle mine ideer i hagen. Huset er helt nytt så å starte med hagen blir som å starte på et blankt ark. Jeg har jo hatt visse ideer siden vi kjøpte huset i februar 2011.

Inne i huset begynner det å bli veldig bra, men det gjenstår fortsatt en del små detaljer og de må bare dukke opp etter hvert.
Så langt er jeg veldig fornøyd. Det er jo ikke bare bare å kjøpe et hus man bare har sett på en tegning.


 Noen bilder fra kjøkken, stue og bad fra før vi flyttet inn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren