onsdag 25. januar 2012

Var en tur i Drøbak sentrum i dag og spiste lunsj med en veninne. Veldig koselig. I og med at jeg allerede var en tur i sentrum måtte jeg en tur innom Lille Due. Lille Due er en kjempefin butikk her i Drøbak som selger interiør og klær. Jeg så mange fine klær fra Chill Norway jeg fikk lyst på men det ble noen småting til å pynte bordet med. Vi har jo både sort sofa og sort bord, så jeg er prosess med å dempe ned det mørke noe. Ble da et hvitt fat og noen telysholdere. Ble ganske stemningsfylt syns jeg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren