søndag 14. april 2013

Hagemessen 2013




 

 
 
 
 
 
Da var det søndag og hva er vel bedre på en grå og trist søndag enn å få masse inspirasjon på hagemesse. Det var noen heldige godbiter som fikk bli med hjem. Det japanske kirsebær treet gleder jeg meg til å få i jorden. Og så ble det en tur på krukkegården sin stand og da ble det en rosebue med port som ønsket. Gleder meg til den kommer opp og om noen år blir dekket av fine roser. Skal plante en hekk av jasmin ved siden av den. Jeg klør i fingrene etter å komme i gang.
Ha en fin søndag dere.
 
Bianca



 
 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren