torsdag 25. april 2013

Vårdrøm



 
Da var det torsdag og for min del bare timer til helg. Iom at den siste tiden har vært preget av sykdom håper jeg å få være ute i hagen denne helgen. Jeg har så mange drømmer i hode mitt i forhold til hagen. Som dere ser så er det ganske brunt og trist nå, men snart blir det grønt og frodig. Gleder meg til hekken blir høy og tett og trærene blir store og fine. Da blir det fint med en kafegruppe i smijern under epletreet. Det blir jo om ganske mange år hihi. Hekken plantet vi i fjor, men den har blitt litt større allerede og plantene er mye mer robuste. Blir spennnende å se hvor mye den vokser i sommer.  Denne plenen hadde vi egentlig ikke så mange planer om før vi flyttet inn. Den var stor og firkantet og vi bruker jo mest terassen, balkongene, soldekket og kroken bak. Vi tenkte den ble perfekt for lek og moro. Mikael syns vi burde ha noen trær på plene og det ble tre. Et epletre, et plommetre og det flotte japanske kirsebærtreet mitt.
 
Nå må jeg vel fortsette. Ser frem til å komme hjem i dag og teste den nye daybeden til balkongen nede.
 
Bianca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren