torsdag 20. juni 2013

Fatboy


 
 
Fatboy Headdemock. Har du ikke prøvd den har du noe å glede deg til. Min mann prøvde den på hagemessen i fjor og ble forelsket. Jeg bestemte meg derfor i år og overraske han. Den var bryllupsdags gave fra meg i år. Den er ikke før 070713, men har fikk den litt før tiden. For første gang har jeg klart å overraske min mann. Han klarer alltid å gjennomskue meg.
 
Den har god plass til 2 personer og er stivet opp med metallramme slik at man ligger stødig. Umulig å falle ut. Det er også mulig å kjøpe pute til den. Her kommer nok hele familien til å ligge og sove i løpet av sommeren. Denne er i fargen taupe, ser grå ut på bildene men er litt armygrønn ish.
 
Da tar jeg snart helg og forhåpentligvis kan nyte helgen ute i godværet.
 
Ha en fin helg alle sammen.
 
Bianca





 


Klarerosene har fått knopper og ellers så blomstrer det bra i kroken min. Muren har vi planer om å male på sikt og så har vi en plan for hele området her, men det kan jeg komme tilbake til senere;0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren