torsdag 22. mars 2012

Babyteppe


Endelig torsdag kveld og i morgen er det helg. Skal bli deilig med litt fri nå. Håper det blir like fint vær i helgen som det har vært nå de siste dagene. I dag var det sol på balkongen helt til kl 1830 og kl 1700 var det sol på halve terassen. Dette lover bra for sommeren. Iom at det er første år i nytt hus er jeg jo veldig opptatt av hvor og når det blir sol...

 Teppe er ferdig! Det gikk jo fort, litt over en uke. Gjenstår bare å presse det. Teppe er heklet i Muskat Soft garn fra Drops design. (http://www.garnstudio.com/lang/no/kategori_oversikt.php) Her finnes også oppskriften. Gleder meg til å hente garn på posten i morgen så kan jeg starte på mitt pledd.
Under har jeg funnet frem William sitt teppe;0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren