fredag 23. mars 2012

Lys

Da er det fredag og endelig helg om noen timer. Gleder meg til å kunne slappe av i solen. I kveld skal vi bake kake til svigerfar som blir 82 på mandag.  Det blir koselig. Alltid fint å starte helgen med noe hele familien kan gjøre sammen.
Under er noen bilder jeg tok forrige helg. Iom at det nå begynner å blir så mye lysere ute ble jeg inspirert til å ta bilder av lamper og lysestaker i huset. Her er et lite utvalg. Snart god helg alle sammen ;0)


 

Taklampe på soverommet. I like..bling! Den er kjøpt på Skeidar.



Taklampen i spisestuen... går i bling her og. Denne hadde vi også i spisestuen i leiligheten på Hoff. Den er kjøpt på Bohus for et par år siden. Jeg falt pladask for den da jeg så den i butikken og bare måtte ha den. Liker det feminine  ved at det er masse glasskrystaller og den sorte lampeskjermen gjør at lampen også får en noe maskulin touch.


Denne lysestaken fikk vi i bryllupsgave. Den er fra Georg Jensen (Swing 6 armet kandelaber) og veldig stilig. Bilde er tatt tidlig på morningen. William og jeg lå i hver vår ende av sofaen og så på "Stå opp" på NRK super og William ville at jeg skulle tenne litt lys og det var jo bare veldig koselig.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren