torsdag 12. juli 2012


Her er noen bilder av balkongen i 2 etg som har fått en liten oppgradering. Fredag første kveld i ferien satt vi ute til kl 2330. Det regnet rundt oss men vi satt ute med pledd og lyslykter. Veldig koselig. Her skal vi nok nyte mange kvelder videre i ferien. Under har jeg lagt ved noen bilder av rosene jeg har kjøpt. De er alle stilkroser og skal plantes ut i løpet av ferien. Jeg prøvde å plassere de for å se hvordan det ble seende ut. Neste morgen var alle blomstene spist opp. Det har vært noen hjort her i løpet av natten og kost seg. Så jeg må kanskje revurdere hvor jeg skal plante de. Jeg har plantet 4 klatreroser bak i hjørnet mitt. Mulig jeg må gå til innkjøp av flere kasser og plante rosene langs støyskjermen bak huset.
Vel god sommer og så håper vi at solen dukker opp snart.



Queen Elisabeth


Nostalgie


Picadilly

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren