fredag 20. juli 2012

Sommerferie


Da har det gått en stund siden forrige gang jeg har skrevet noe. Her er vi i skikkelig feriemodus. På mandag var William og jeg i Frognerparken og koste oss. Dagen ble avsluttet med en is. Mmmm




Mor er klar for å oppgradere hagen. Det ble hard jobbing med graving, bæring av jordsekker, fjerning av ugress og røtter og planting. Øverst på det bratteste nivået har jeg plantet 3 teppemispler som skal dekke området her fint om mange år. Vi skal legge på bark slik at det vil se penere ut. Øverst som en forlengelse av hekken har vi plantet en Syrinhortensia i rosa en Magnolia Stelata(hvit) og en Magnolia Susan (rosa). Håper det blir lekkert, men man må jo ha tålmodighet med planter.



Langs støyskjermen har jeg plantet 3 kasser med klematis. Disse i fargene lilla og blå. Blir fint å få dekket den triste muren med vakkre blomster.




Her i favorittkroken min har jeg plantet 4 kasse med klatreroser i rosa og hvitt. Gleder meg til hekken får vokst seg til og veggen blir dekket av vakre roser.


I beddet mitt har jeg plantet Hortensia, stilkroser i forskjellige farger og lavendel. Her skal også duken dekkes med bark og på sikt ønsker jeg meg et hvitt stakittgjerde langs grensen. Som dere kan se er ikke naboen så nøye på hva som spirer og gror på sin tomt.




Kveldskos på balkongen.



Tøffe gutten min etter en dag på stranden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren