mandag 20. august 2012

Sommer i Drøbak


Dette har vært en utrolig deilig helg, selv om jeg har hatt helt tette bihuler. Hele lørdagen var vi inne og koste oss. Søndag ble det jo herlig sommervær. Sol uten en sky hele dagen. Perfekt strandvær hvis man hadde vært frisk. Vi gikk en tur til Drøbak sentrum og tok en is ved bystranden. På vei hjem var vi en tur innom Sprostranda og der var alle naboene. William badet og jeg vasset til knærene. Håper vi får noen flere slike dager før sommeren er over. Det var hele 20 grader i vannet. Til og med jeg hadde badet i det været og da er det varmt. Etter en fin tur koste vi oss i hagen resten av dagen. Har virkelig følt at vi har hatt ferie denne helgen. Ha en fin uke
Bianca



Blue girl rosen min... så vakker....


Syrin-Hortensian er snart ute i full blomst er går snart over i rosa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren