torsdag 23. august 2012

Trillium parka

 
I fjor gikk jeg hele vinteren og ønsker meg denne Canada Goose jakken i fargen Hyacinth. Den produserer de ikke lenger men den hyggelige damen i Canada Goose sendte meg tips om den nye fargen Arctic Frost som de har fått så nå har jeg veldig lyst på den. Canada Goose jakke blir det ihvertfall i år. Vi får bare se om jeg klarer å få tak i en av disse faregene. Har ikke så veldig lyst på helt vanlig standard sort, marine eller beige. Er nesten litt ille å tenke på det nå som høsten så vidt har begynt, men når vinteren er her for fullt er det jo for sent.
 
Snart helg det skal bli deilig.
 
Bianca
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren