torsdag 9. august 2012

Sommeren er på hell


Det er jo nå blitt fredag morgen. Prøvde å legge ut innlegg med min nye iphone, men fikk det ikke til. Er veldig fornøyd med bildene. Det er alle tatt med telefonen.

  Da var det torsdag og snart helg. Merker det blir ekstra deilig etter en lang uke med overtid. Trist å tenke på at sommeren snart er over. Det kan jo fortsatt bli noen fine kvelder, men merker at det er høstlig luft. Denne helgen er det meldt veldig fint så vi krysser fingrene. Legger ved noen bilder av blomster fra hagen.  Må passe på å forevige de som får stå i fred for Bambi. Altså Bambi er søt, men ikke når hagen min blir matfatet dens. Til helgen skal jeg kjøpe blodmel. Bambi liker ikke lukten og skal vist holde seg unna. Så det er jo verdt et forsøk. Over er de vakre Peer Gynt rosene mine som jeg platet søndag 22 juli 2012. Passende dato å plante roser syns jeg. Håper dere alle får en fin helg.
Bianca


  Georginer


Hortensiaen har endelig blitt blå. De første blomstene som kom var rosa. De var da kun i potten, men etter at jeg plantet de ut i beddet ble de nye blomstene blå.


Enda flere georginer.



Se så mange knopper det har kommet på den ene klatrerosen min. Hele 9 sykker. Denne er skjermet for Bambi så jeg gleder meg veldig til å se de komme ut i full blomst. Disse heter New Dawn og blir lys rosa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren