fredag 19. oktober 2012

Hjemme alene kos

 
Fredag kveld. Gud så deilig. I dag har vi hatt etårsbefaring på huset og så har jeg vært ute i hagen og plantet de siste løkene i de nye hageklærene mine selvfølgelig;0) Rosen i vasen er fra hagen. Jeg elsker roser så det er så idyllisk å bare kunne klippe av de vakre blomstene fra hagen og ta de med inn.
 
I og med at jeg skal på mammatreff i Drøbak i morgen kveld har begge gutta dratt til bestemor i helgen så jeg er helt alene. Koser meg med vin, godis og fyr på peisen. Deilig men veldig uvant.

Skålene på bilde under er fra Bruka Design.

Ha en fin helg alle sammen!

Bianca
 

 
 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren