lørdag 13. oktober 2012

 
Lørdag kveld og skal vi danse. I dag har vi tatt med William på kino for først gang.. Madagaskar. Det var kjempekoselig. I kveld har vi kost oss med deilig blåskjell, hummer, kreps og krabbeklør. Deilig. Heldige meg har en fantastisk mann som lager herlig mat, mens jeg og William ha bygget lego.
 
I og med at jeg kjøpte denne fine gresskar og squash pynten på freddag måtte jeg pyte borde medd de i kveld. Planen er å lage en fin høstpynt. Vi får se hva vi finner av annet snacks på morgendagens utflukt.
Ha en fin kveld!
 
Bianca


 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren