lørdag 17. mars 2012

Hekling


God lørdag morgen. Nå sitter jeg og koser meg med interiørblader og drikker en latte og William ser på tegnefilm. Bilde over skulle egentlig være av det, men fikk ikke lastet det opp så da bruker jeg et bilde fra onsdag. Da koste William og jeg oss med milkshake..mmm

Nå er jeg igang med hekling igjen. Har hatt en pause på nesten to år. Fant noen fine oppskrifter på Dropsdesign.no og da er jeg igang igjen. Er du interesert i strikking eller hekling har de mange fine gratis oppskrifter http://www.garnstudio.com/lang/no/kategori_oversikt.php. Jeg starter med å fortsette på dette babyteppet. Det skulle egentlig vært i gave til en veninne, men ble aldri ferdig. Jeg laget et til tilsvarende lappeteppe til William  da han var baby. Pynter fint opp i vognen. Det er heklet i Muskat fra Drop og det fine med dette garnet er at det bytter farge av seg selv. La inn et bilde lengre ned av William med sitt pledd ååå så liten han var. Han har jo blitt så stor gutt nå. Tenk 3 år til sommeren. Dåpskjolen er heklet av min farmor. I dag skal jeg på posten og hente garn jeg har bestillt så da kan jeg begynne på prosjekt lappeteppe til meg selv i bestemorruter.

Se der ja da fikk jeg lastet opp bilde fra i dag, så da ble det jo latte og interiør allikevel. Den lilla muggen fra Ib Laursen kjøpte jeg i går. Den passer fint sammen med vennen sine i hyllen.

Nå håper vi at været snur. Nå er det grått og trist, men vi vil ha sol. Hadde planer om å sette ut hagemøblene i dag. Vi kjøpte de før vi flyttet inn og de er fortsatt ikke pakket ut, så det blir litt spennende å se de. Husker neste ikke hvordan de ser ut;0)
Ha en fin lørdag alle sammen.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren