tirsdag 3. september 2013

Kaptein Sabeltann gardiner


 
Nei det er ikke lett å få tak i. Høie hadde for mange år siden men de er ikke å få tak i lenger.
Nå har jeg nok kjøpt det som går an å kjøpe av Sabeltann ting, kostymer, sverd, pistoler, skute, figurer, sengesett, håndkle, skattekiste, mynter, ringer, kompass, kikkert, sitteplate, filmer, cder, men gardiner den var ikke så enkel. Hva gjør en mor da når fantorangen gardinene er for barnslige og det eneste gutten vil ha er selvfølgelig Sabeltann gardiner. Vel da må man frem med symaskinen og sy. Jeg bestilte 2 stk sengesett på jysk til en billig penge, heldig som jeg var. Sengesettene snittet jeg i to. Jeg brukte de to bakstykkene til gardiner på det brede vinduet og til det lange brukte jeg det ene forstykket og et stk putetrekk. Det gjelder å være kreativ. Gutten ble kjempefornøyd og da blir mor glad. Bare et tips hvis du også leter etter nettopp Sabeltann gardiner. Det siste forstykket tenkte jeg kunne bli et sengeteppe, men det får vente. Perfekt å holde på med utover høsten eller vinteren.
 
Fortsatt fin uke dere!
 
Bianca
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren