onsdag 18. desember 2013

Inspirasjon til ny spisestue

 
Ho ho! Da er det kun en uke igjen til jul og for min del etter gårsdagens runde er julen i boks. Deilig å være ferdig. På runden måtte jeg også innom Møblia. De har fått butikk på det nye senteret i Vestby og der fant jeg mange godbiter til ønskelisten min. Har ønske om å pusse opp litt i spisestuen, tone ned det mørke. Tenkte å enten bytte ut bordet eller pusse det ned og beise/lakke det i litt mer som tonen i bordet under. Sofaen ved spisebordet på bilde nedenfor var bare så lekker. Stolene var også veldig flotte. Nå fikk jeg virkelig griller i hodet.
 
Ellers har lyngen i blomster trappen  min fått nye potter. Fant disse på Dorothea og de ble med hjem. De jeg hadde fra før ble dessverre knust i stormen så nå har lyngen endelig fått en potte å bo i igjen.
 
Ha en fin siste uke før jul.
 
Bianca


 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren