søndag 8. desember 2013

It's beginning to look alot like christmas


 
Jeg begynte å lure på om det ikke skulle bli vinter i år. I uken hadde vi storm og alt måtte ryddes bort ute. Men i dag tidlig var det en liten gutt som kom stormende inn i sengen og skrek ut av glede at det har snødd. Jeg tenke vel vel, men så var det jo til min store overraskelse helt hvitt ute. Da var det bare å få på seg vinterklærene og komme seg ut. På fredag bakte vi pepperkaker og julestemningen kom snikende, stuen er pyntet, bare treet som mangler her, men det ble jo noe helt annet med snø utenfor vinduet. Får håpe det blir liggende så vi får en hvit jul.
 
Ha en fin 2 søndag i advent og en fin uke i snøen.
 
Bianca

 
Barneforkle fra Åhlens
 
 
2 nye medlemmer av Nintendo familien. Bowser laget jeg i fjor og Mario og Luigi har jeg laget denne uken.
 
 
Dørpynt og uteplanter måtte inn i stormen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren