torsdag 3. mai 2012

Vi koser oss i hagen


Da var det torsdag og helgen er her snart igjen. Kom mai du skjønne milde med finvær, vakre blomster og mange fridager. Deilig med kortere uker. Vi har nå endelig kunne nyte gleden ved å ha hage. Det var jo derfor vi ville flytte hit. Selv om det ikke ser så pent ut i hagen enda har jeg så mange planer i hode mitt at jeg klarer å se forbi det. Jeg gleder meg veldig til å sette alle ideene til livs. På mandag kommer kommunen og måler opp tomtene og da kan vi endelig begynne med noe. Venter fortsatt på at utbygger skal gjøre seg ferdige også.

Han en fin helg og så håper vi det blir fint også denne helgen så både voksne, små og pelsdyr kan kose oss ute;0)





William var med pappa og onkel på fisketur på Torkildstranda. Luksus å bare kunne spassere ned til stranden på noen minutter og her i Drøbake er det ikke bare en, men mange å velge mellom.


Stas med pledd og masse leker på gressplenen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren