fredag 8. juni 2012


Jippi! Da var det fredag og mor koser seg med et glass hvitvin. Har spist ost og kjeks på balkongen i dag. Veldig koselig. Nå er Færderseilasen endelig i full gang og jeg sitter å ser at seilbåt etter seilbåt seiler forbi. Ganske beroligende. Har vist vært litt lite vind  for disse båtene i dag;0)

Da vi hadde besøk forrige helg fikk jeg en flott bukett med blomster. Noen av blomstene var begynt å se litt slappe ut så jeg tok ut de fineste og plaserte en i pyntehyllen min. Det gjør mye å bare ha en blomst i en liten vase. Det pynter mye opp.






Her er noen flere blomster jeg plasserte i en annen liten vase.




Favorittkrukkene mine har fått ny plasse i vinduet ved kjøkkenbenken. Det er så fint når solen skinner gjennom krystallene om morgenen. William elsker det. Krukkene er fra Madame og er bare så lekre.


Som dere kan se har mange av orkideene blomstret igjen. Jeg blir så glad hver gang de kommer tilbake. Elsker disse vakre blomstene. Det er de eneste inneplantene jeg får til å leve og blomstre gang på gang. De fleste har også fått flere grener. Jeg vanner de en gang i uken. Jeg tar ut innerpotten og holder denn under springen slik at alt blir fuktig. Lar vannet renne av seg og setter den tilbake i pyntepotten.That's it.

Håper dere alle får en fin helg selv om været vist nok ikke skal bli så bra. Jeg for min del har planer om å bake kjeks og i morgen skal jeg og William i barnebursdag, så det blir moro.
God helg..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren