onsdag 4. juli 2012




Da er det torsdag og kun 2 dager igjen på jobb før vi skal ha 3 uker ferie. Merker at jeg virkelig har behov for litt fri nå. I går hadde vi oppladning til ferien. Var en tur på plantasjen og kjøpte roser som skal plantes i kassene langs støyskjermen. Det ble ikke gjort i går, men gleder meg til den grå betongveggen blir dekket av rosa og hvite vakre roser. Vi flyttet heller sofaen til plassen sin og satt ute til kl 2315 og bare nøt med et par smirnoff ice og godt selskap. Dette er noe jeg kan trives med. Vi er veldig fornøyde med vår nye uteplass. Her kommer vi nok til å tilbringe mange timer. Vi får bare håpe at det fine været fortsetter de neste 3 ukene iom at vi skal være hjemme. Sofaen og bordet ble kjøpt i fjor høst på salg på plantasjen. Kurven min med hortensia matchet perfekt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren