søndag 2. september 2012

 
Da var det søndag kveld og helgen er nok en gang snar over. Det ha vært en veldig fin helg med nydelig vær. Vi startet helgen med masse pledd og leker på plenen. William sitt ønske. Fikk hyggelig besøk fra naboene så guttene lekte og vi voksne snakket. Veldig hyggelig med gode naboer.
På lørdag var guttene mine i Oslo på flyshow så jeg hadde hele dagen for meg selv. Puslet både ute i hagen og inne i huset. Så da goingene mine kom hjem var det skinnende rent og luktet grønnsåpe. Familiekos på kvelden forran peisen med lørdagsunderholdning på tv.
I dag har vi feiret verdens nest herligste 3 åring Emil. Barna koste seg masse. Har spist så mye god mat, kake og snop at jeg fortsatt er kvalm;o)
 
Over har jeg lagt ved to bilder jeg tok i dag i hagen til min foreldre. For noen uker side tok jeg de med til Krukkegården da de lenge har vært på utkikk etter en rosebue. Jeg har mange ganger kjørt forbi krukkegården, men det ble min første tur dit. Der hadde de masse fint og om du ønsker noe spesielt til hagen finner du garntert noe der. Link til hjemmesiden http://www.krukkegaarden.no/
 
Under fotballbanekaken til Emil.
Ha en fin uke. Solen skal skinne i følge værgudene.
Bianca


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren