lørdag 1. desember 2012

1 Desember

 
I morgen er det første søndag i advent og jeg har derfor pyntet og gjort det klart ti i morgen. Er veldig fornøyd. Adventstaken kjøpte jeg for 3 år siden. Den er fin med juletrær og engler.

 
De søte bambiene er fra Kremmerhuset og juletreet er fra Julehueset i Drøbak.
 
 
 
Kuler i lilla og sølv kan man jo starte med. Jeg har allerede hatt de oppe i 2 uker, men kun fordi jeg kjøpte de da.


 

 
 
 
Planen i morgen er å dra å se reisen til julestjernen og etter det må vi jo få med oss tenningen av julegranen. Kanskje nissen kommer.
Nå begynner det å lukte skikkelig godt her...pinnekjøtt mmmm.
 
Ha en fin helg og første advent i morgen.
 
Bianca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren