tirsdag 6. august 2013

Nå går det mot høst....snufs




 
Etter en veldig fin sommer er det nå trist at det går mot høst. Været er kaldere og det er mye mer regn. Ikke at jeg skal klage etter 3 uker ferie med knallvær, men skulle ønske vi hadde mye lenger sommer her i landet. Bor i helt feil land jeg, skulle gjerne hatt sommer hele året. Det kan fortsatt bli noen fine dager da får vi håpe.
 
I hagen blomstrer det som aldri før. I år har jeg vært så heldig at jeg har fått ha rosene for meg selv. Ingen rådyr som har vært her og spist de opp. Noen av rosene mine ser jeg for første gang i år. Veldig moro. Det er så mye knopper på de alle at jeg har mange uker foran meg med blomstring. Spennende!
 
Bianca
 
 
 
 
 
 
Georgine. På bilde lenger ned kan du se at den har blitt utrolig høy.
 
 








Se her er den... Var veldig spent på hvilken georgine det var som var blitt så høy. Plantet jo bare knollene uten å vite hvilke som var hvilke.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren