mandag 6. januar 2014

Nytt år nye muligheter


 
Hei hei og godt nytt år til dere alle. Her i huset er julen pakket bort for denne gang. Det er så koselig å pynte og gjøre det fint til jul, men så er det deilig å ta det bort også når julen er over. Dette året blir for min del et veldig spennende år. Jeg har jo sagt opp jobben min for å bli student. Jeg har startet på interiørskolen via Nki og blir student på heltid. Fikk bøker og annet studiemateriell før jul, men i dag ble første studiedag. Veldig spennende.
 
Putene på bilde over kjøpte jeg i romjulen. Jeg har sett de på nett før, men da var det en side man ikke kunne bestille fra Norge. Jeg ble så glad da jeg så disse hos Møblia før jul. Min mann er nemlig halvt Kanadisk og min sønn da en fjerdedels Kanadisk. Disse måtte jeg derfor bare ha. De er fra Artwood og kjempedeilige.
 
Ha en fin uke!
Bianca





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren