søndag 15. april 2012


Denne helgen har vært helt fantastisk. Mamma og min niese Ida kom på fredag og ble helt til i går. Vi har kost oss masse. Både William og Ida syntes det var veldig stas at hun overnattet hos oss i Drøbak for første gang. På lørdag hadde vi nydelig vær og var ute hele dagen, først i hagen og så på sightseeing i Drøbak sentrum. Vi koste oss med et glass vin og barna fikk is. 
Vi fikk en liten nedtur da Tiger katten vår ble borte fredag kveld, men han kom heldigvis tilbake lørdag kveld og da ble avslutningen på kvelden komplett. Han er jo en Ragdoll innekatt og var ute for første gang.

På søndag var det regn regn og atter regn. Vi var en tur på Hagemessen på Lillestrøm. Kjøpte litt til hagen. Ble plantetrapp på meg som jeg forløpig har plassert på terrassen med det jeg hadde av planter, men skal bytte ut med andre planter når det blir litt mildere. De søte pottene Hope, Love og Belive kjøpte jeg på Kremmerhuset på fredag. Må vel se om jeg er så heldig å få tak i flere i dag. De er kjempsøte og så koster de kun 29 kr. Vi var heldig da vi kom hjem fra messen var det sol og vi fikk plantet og Mikael fikk prøve den ny høytrykkspyleren han kjøpte seg.

Ha en fin uke!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren