torsdag 26. april 2012

Hei og god kveld i stua.

Da var det torsdag kveld og snart helg. Skal bli deilig med litt fri og forhåpentligvis hvis William tillater oss å sove litt lenger. Der er meldt ganske bra vær så håper virkelig at værgudene er snille denne helgen. Nå har det vært mye kaldt og regn så litt finvær hadde vært deilig. Vi får besøk i helgen og da er det jo alltid koselig å kunne nyte finværet ute.

Som dere ser et teppe helt ferdig. Jeg er ganske stolt av det. Jeg syns de ble veldig fint, ikke så verst for å være mitt første. Er allerede i gang med ett til. Gleder meg til å sitte ute i hagen en sommerkveld med et glass vin og teppe rundt skuldrene. Og snart kan jo en heldig gjest få gjøre det samme. Hvis du skull lure på det er teppe heklet i bestemorruter med Mernio extra fine garn. Oppskriften finner du her: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=137&d_id=1&lang=no

Ellers har vi mye planer på gang ute. Første år med hage og da blir det jo selvfølgelig mye å gjøre. Klør i fingrene etter å starte. Anleggsgartnerer har vært her på befaring og kommet med mange spennende ideer. Gleder meg til han kan starte opp med arbeidet. Han har delvis lovet at han kan bli ferdig i løpet av mai så vi får se. Vi er jo avhengige av at han blir ferdig med sitt så vi kan starte med våre prosjekter. Det skal bli spennende.

God kveld og snart god helg.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren