fredag 10. august 2012

Jamaica


Sitter på jobb og gleder meg til at helgen skal starte. Jeg er den eneste på jobb og hører på litt Reggae for å få dagen til å gå. Tenker tilbake på varme og late dager på stranden i herlige omgivelser med trivelige mennesker. Har du ikke vært på Jamaica er det verdt et besøk. Stranden er herlige og vannet er varmt og deilig. Snorkling her er helt utrolig. Det finnes mange hoteller langs hele stranden i Negrill både store resorts med all inclusive og små koselige. Vi valgte et lite intimt hotell. Her var det så vakkert. Veldig eksotisk for oss nordmenn med alle de eksotiske plantene. En dag jeg satt og slappet av på balkongen stoppet en kolibri opp rett forran meg. Stod stille i luften en liten stund for så å fly videre. Det kommer jeg nok aldri til å oppleve igjen. Hotellet vi bodde på het Kuyaba at the beach. Det har i tillegg til et koselig intimt hotell en av Negrills beste restauranter.
God helg! Bianca









På denne stranden med ca denne utsikten fridde Mikael til meg.... sukk....






Noen bilder av meg da for å vise at ja jeg var der faktisk;0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren