tirsdag 22. januar 2013

Sola skinner;0)

 
Da var det tirsdag og tid for hjem. Elsker å se på oppussingsprogrammer. I dag var det endelig litt sol, faktisk så mye at de elektriske persiennene gikk ned. Er en stund siden nå så jeg skvatt litt til, men det gjorde meg lykkelig for da vil det jo bare si at våren er på vei. Gleder meg til helgens besøk. Får venninen min og familien på overnattingsbesøk så da blir det god mat og drikke;o)
 
Tok noen bilder i øverste etasjen i dag iom at det var sol.  Over tvkroken med den deilige peisovnene fra Norpeis. Den varmer så utrolig godt. Min plass er forran peisen med bena utstrak på sjeselongen.
 
Under har kattene Tiger og Pusur sneket seg med. De er av rasen Ragdoll og er superkosete og late. Det er en raseinnekatt, men etter at vi flyttet hit har de våget seg ut. Litt jålete er de så de velger å være inne i dårlig vær, men når sommeren kommer, koser de seg i gresset.
 
Nederst spisestuen vår. Her er det så koselig å sitte å følge med på livet utenfor, biler og mennesker som suser forbi. Her har jeg pyntehyllen min me alle de fine tingene mine og så ønsker jeg meg en tallerkenhylle.
 
Ha en fortsatt fin uke dere.
 
Bianca
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren