søndag 24. februar 2013

Sol sol sol

 
 Da var det mandag og denne helgen har vært så fin. I går hadde vi jo nydelig vær med sol så dagen ble selvfølgelig nytt ute med både skigåing og aking. Dette til stor glede for minsten. Det var så deilig å kjenne at solen varmet. Er så lenge siden sist. Nå er det jo meldt sol og noe plussgrader i mange dager fremover. Deilig. Våren må bare komme. Jeg sendte inn bestilling på sommerplanter i går;0)
 
 Forrige uke heklet jeg som en gal. Jeg bestillte for en tid tilbake heklebøker av Mia Bengtsson med bloggen http://www.booip.blogspot.no/. Oppskriftene var så morsome at jeg ble sittende med det hver kveld. Hun har så mange søte og morsome amiguriumis. Liker du å heklet kan jeg anbefale disse. Hun har 3 forskjellige bøker. Alle med veldig søte figurer. Oppskriftene er superenkle å følge, veldig gode beskrivelser. Det tar heller ikke så lang tid å lage de og så er de jo veldig koselig å gi bort.
 
Ha en fin og solfylt uke dere.
 
Bianca
 


  Fin stil
 Varm kakao hører med.
Rypemiddag servert av min fantastiske mann. Deilig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren