lørdag 18. februar 2012



Da er det helg. Alltid like deilig med litt fri. Vi skal bare kose oss inne i dag. Regn og trist ute.
I morgen blir det baking av fastelavensboller. Jeg fikk litt giv over meg i går og har stæsjet den ene hyllen. Ble ganske fornøyd med det. Planen er at alle hyllene skal være pyntet med fine ting.
Skal få et gamelt kaffeservise etter min farmor av mamma og det gleder jeg meg til.
Det skal få hedersplass i hyllen. Dette er ihvertfall en start.
Har pyntet litt med rosa blomster også nå som det går mot vår er det deilig å få inn litt pasteller.

Eller håper jeg alle får en fin helg med innekos og fastelavensboller.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren