søndag 12. februar 2012

Morsdag



Håper dere aller har hatt en fin morsdag. Jeg har hatt en veldig fin dag. Startet med frokost på sengen.
Fikk bakeboken Love Manuela, så nå er det bare å sette i gang. Gleder meg har ønsket meg boken en stund.
Planen var at vi skulle ta med William på sin første skitur. Det gikk ikke så bra. Han var veldig ivrig, fikk på seg skiene gikk to steg og så ble han kjempetrassig og ville ikke mer. Mikael fikk seg en liten runde i løypa og så dro vi på lekeplassen, noe en liten gutt ble veldig glad for;0)
Været har vært helt fantastisk i Drøbak i dag. Skikkelig påskestemning.


Gogutten..



Klarte ikke å vente måtte teste ut en av oppskriftene. Ble vanilje cupcake, laget med vaniljestang
Ble utrolig gode om jeg kan si det selv.




Sjokoladekrem på toppen mmmm..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren