onsdag 29. februar 2012

Pyntehylle


Da var det nok en gang onsdag kveld og kun 2 dager til helg. Denne helgen skal Mikael til Svalbard på guttetur. Brr glad jeg skal være her hjemme. Nå er det jo rene vårstemningen ute. Får bare håpe at mildværet fortsetter. Jeg og William får overnattingsgjester. Momo/mamma skal være her hele helgen og tante Ågot og min kusine Vibeke skal overnatte fra fredag til lørdag. Skikkelig jentehelg. Det skal bli så koeslig. Har bestillt fint vær slik at utflukten til Drøbak sentrum kanskje kan nytes med året første utevin. Hadde jo vært koselig å sitte å nyte solen på balkongen på søndag sammen med mamma og gogutten.
I dag fikk jeg pakke i posten. Kakefat i Syrin, piskebolle og muffinsskåler i fargen raspberry og smørebrett i fargen nordic sky. Alt fra IB Laursen. Veldig fornøyd.
Som dere ser av bilde over begynner pyntehyllen min å ta form. Ting får stadig ny plass og hylle, men det er jo så moro å se hvordan det blir ved å flytte litt rundt på ting.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren