onsdag 10. april 2013


Hei og hopp. Starter dagen med et bilde av kroken vår fra i fjor. Gleder meg til det blir varmt nok til å sitte her igjen. Utbygger som fikset denne plassen for oss. Det var en røys med masse røtter og en stoppekran som stakk opp. Vi klaget og etter mye mailer og om og men, vips. Vi er veldig fornøyde med resultatet. I kassene langs veggen har jeg plantet klatreroser. Håper virkelig de kommet tilbake igjen. I går hadde jeg fri og puslet rundt i hagen hele dagen. Beskjæring av roser og div. Oliventreet har endelig fått komme ut å så dagens lys etter en lang vinter i garasjen. Regner med at han nå er veldig glad. Etter mye jobbing lå jeg på solsengen på soldekket og drømte om alle blomstene og plantene mine. Ser virkelig frem til de blomstrert og vokser seg til. Plantene under er planter jeg plantet i min hage i fjor, men som nok sikkert er for små til at det kommer annent enn blader i år. De har alle ihvertfall masse knopper og alt jeg kan gjøre nå er å drømme. Har noen av dere erfaring med Syrin og Magnolia. Hvor mange år tar det før det kommer blomster?
 
Ha en flott uke og fra og med helgen er det endelig meldt varmegrader på natten. Da forsvinner nok siste reste av snøen og til William sin store glede kan vi få ut trampolinen.
 
Bianca
 
 



Syrin
Magnolia Susan

  Syrin
 
Magnolia sieboldii

Magnolia stellata
 
 Japansk kirsebærtre Prunus 'Kiku-shidare-zakura'

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren