søndag 28. april 2013

Tulipanene er på vei....



 
 
Mandag morgen våt og trist. Da kan man trøste seg med at fredag og lørdage var helt fantastiske dager. Nydelig vær. Var ute i hagen og puslet begge dagene. Det er så deilig å endelig kunne være ute i hagen igjen. Lørdag kom trampolinen opp til William sin store overraskelse. Det tok ikke mange minuttene før nabobarna ville være med ;0)
 
I beddet har jeg sett flere steder hvor det kommer opp tulipaner og perleblomster. Lykke! Nå blir det inspeksjon hver dag. Jeg så de ikke før på lørdag. De har nok vært der lenger. Har jo sjekket hver dag, men de har klart å gjemme seg godt. På fredag plantet jeg også ut de spanske margerittene i potter. Jeg håper de holder seg. Det kan jo være litt kaldt enda, men jeg satser på at det går bra.
 
Under er det bilde av balkongene våre. Oppe har vi en sofagruppe med toseter to stoler og bord. Balkongen nede har vi egentlig aldri brukt. Men nå med den nye daybeden som kom på torsdag har vi allerede brukt den ganske mye. Deilig med et sted man kan trekke seg tilbake.
 
Ha en fin uke!
 
Bianca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren