torsdag 2. mai 2013

10 000 sidevisninger



 
Deilig med mai og alle fridagene. Vi elsker korte uker:0) Nå som våren og solen er her trenger vi å være ute. Den lange mørke vinterdvalen er tung. Det var så koselig å se at jeg har over 10 000 sidevisniger. Hyggelig at dere syns bloggen er spennende. Blir nok mye plante og hagestoff fremover. På gårsdagens inspeksjon så jeg 9 tulipaner som er på vei og en perleblomst. Blir flere og flere for hver dag. Det er så gøy. Det blir jo første gang for meg at jeg får se om all jobbingen i fjor gir utbytte i form av vakre blomster i år. Jeg er ihvertfall spent som et lite barn.
 
Denne helgen blir det gøy med overnatting av både mamma og tantebarn Ida og Emil. William gleder seg enormt. Og så om en reiser vi til Kreta. Det skal bli deilig å få litt varme og kunne bade. Varmen lar virkelig vente på seg her. Den skarpe vinden må bare gi seg.
 
Ha en fin resten av uken.
 
Bianca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren