søndag 21. april 2013

Vår kjære vår





Søndag og sol. Endelig er det vår og denne helgen har vi vært heldige å hatt sol hele tiden. Selv om helgen har vært preget av sykdom, snørr og hoste har vi fått gjort overraskende mye. Startet helgen på fredag med Høyspent dag med Hafslund med underholdning fra CC Cowboys, Jarle Bernhoft og Else Kåss Furuseth. Veldig artig. I går var første dag vi kunne sitte ute hele dagen. Det er skarp vind så man må kle seg godt men vi fikk alle litt farge i ansiktet i går. Hyllen over kjøpte jeg i går på lagersalg hos Sofies Villa, kun 499,-. Den ble så fin på veggen. Veggen var helt tom og upersonlig og ble nå veldig hjemmekoselig.
 
I dag hentet vi roseportalen på krukkegården og har plassert den på plassen sin. Den må jo støpes fast, men det får bli i ferien. Jeg har også bestillt Jasmin hekk skal plantes mellom portalen og huset. Nå er det helt åpent og det ser jo litt komisk ut iom at vi har portal og port hihi. Blir fint på sikt. Mulig det blir eføy her og ikke roser iom at det blir både jasmin og det allerede er en god del klatreroser langs muren syns min mann det kanskje ble i overkant mye roser. Viktig at alle blir fornøyde. Eføy er jo veldig fint det.
Som dere kan se helt nederst har vi til og med fått plantet det japanske kirsebærtreet. Jeg er storfornøyd.
 
Ha en fin uke dere.
Bianca
 
 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren